تماس با ما

  • آدرس تهران، میدان فردوسی , کوچه گل پرور پلاک 28 طبقه دوم
  • تلفن
    02191300974 ساعات کاری 10:00-19:00
  • ایمیل پشتیبانی info@panamashoes.ir
  • شبکه های اجتماعی
تماس با ما

    سوالات متداول

    نحوه ثبت سفارش کالا چگونه است؟

    سفارش کالا، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام می‌پذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه می‌توانید به صفحه " رویه های سفارش کالا " مراجعه کنید.

    آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل فروشگاه وجود دارد؟

    خیر، پانما با رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تسهیل فرایند خرید غیر حضوری ضوابط و مراحل سفارش، ارسال و بازگشت کالا را به گونه ای طراحی کرده تا مصرف کننده بتواند پروسه خرید مشابه با خرید حضوری و با مزایای بیشتر داشته باشد. از این رو درصورتی امکان خرید حضوری از دفتر فروشگاه میسر است که خرید شما به صورت عمده و با هماهنگی قبلی باشد.

    پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟

    برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود می‌توانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان می‌شود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک اختصاصی پاناما ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است می‌توانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.